2011-02-08
 17:08:18

Tele2, inte att föredra!

Är väldigt irriterad på tele2 just nu! I lördags gick mitt mobila modem sönder så på söndagen åkte jag och pappa och köpte ett nytt som verkade funka bra, men nu har det krånglat i en och en halv timme snart och nu har jag precis fått igång skiten. När bindningstiden på detta abonemang gått ut ska jag i varje fall inte fortsätta använda mig av tele2, sämre än telia! Det som är bra med tele2 är fåret Frank, det är nog det ända dom gjort bra!

I övrigt har dagen varit bra fram tills jag skulle hem, vi har gjort klart grupparbetet allt som är kvar är att läsa igenom stavning och om det är något vi kan korta ner vilket är väldigt skönt. Nu kan jag lägga mer fokus på tentan denna och nästa vecka. Vi hade även en föreläsning på eftermiddagen, väldigt segt gick de speciellt när det är så dåligt med syre i salarna så man blir trött direkt. Bussen hem var packad med folk, blir så irriterad när folk har ett säte ledigt bredvid sig men inte kan flytta på rumpan ett steg in så fler får sitta när dom ser många får stå i gången, det gjorde mig också irriterad. Och till råga på det ser jag självklart personen jag minst av allt vill se, mår bara dåligt. Personen i fråga är fortfarande skylldig mig pengar och har möbler som är mina men orkade inte prata med denna och tjaffsa idag, då hade jag bara mått ännu mer dåligt och blivit ännu mer irriterad. Nej om man skulle laga sig lite middag kanske? Ikväll ska jag bara slappar och kolla på Juno klockan nio, den är så mysig en film man blir glad av, kan behövas!

Isabell


Tele2

Hej Isabell,



Det är tråkigt att läsa att du haft problem med ditt mobila bredband men vi är glada att det fungerar föör dig nu. Om du får problem med det någon mer gång rekommenderar vi dig att ladda ner vårt felsökningsprogram på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: