2014-04-30
 16:43:12

Undersköterska

Nu är jag äntligen färdigutbildad undersköterska!!! Så otroligt skönt, som jag väntat på detta. Så dagen till ära tänkte jag ta och beställa min namnskylt som jag sparat tills jag är helt färdig med utbildningen. Har suttit och googlat runt på sidor där som säljer skyltar, man vill ju ha någon fin och kunna bestämma så den blir lite personlig. Idag hittade jag den perfekta sidan för namnskyltar i alla slag, nämligen www.skyltmax.se. Där finns det alla möjliga skyltar, och inte bara för personer inom vården. Det finns stor variation gällande färg, form, fästen och textstil. Här kommer jag beställa min skylt då jag får den i precis det utförandet jag vill. Ett stort plus är priserna, verkligen bra pris med så många valmöjligheter :)
 
Isabell



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: