2015-02-18
 23:09:54

11 Mars

Idag damp brevet jag väntat på ned i brevlådan, min operationstid! Exakt samma känslor som förra gången, ökad puls och allmänt skakis men såklart glädje också! Det var bara att ringa vårdcentralen för att boka tid för ekg och blodprover inför operationen. Är också glad jag beställde hem Shakes inför flytet som kom tidigare i veckan. Tänkte att jag skulle va ute i god tid så det var ju verkligen tur jag beställde när jag gjorde de.

Gruvar mig, sist var det en riktig pers att gå på flyt. Grät nästan varje dag och mådde skit. Nu känner jag mig mer beredd och redo för vad som väntar. Men kommer nog inte va på de bästa humöret. Ska dock testa Allevo den här gången istället för modifast, får se om dom är bättre eller sämre. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: