2015-03-03
 18:30:16

En smula trött

Nu ligger jag nerbäddad i soffan med täcket, bland de bästa som finns! Känns att jag varit igång mer än vanligt idag,speciellt nu när jag bara går på flyt!  Först blev det besök på ett jobb där chefen gärna ville ha in mig som vikarie. Verkade toppen så börjar inskolningen redan imorgon och kör på med 5 inskolningspass innan operationen. Man får trycka in så mycket man kan nu innan operationen så man hinner med sig. Efter besöket där blev det att hälsa på mamma och fixa lite hår. Och nu ligger jag alltså här och laddar batterierna för inskolning imorgon!  Håller tummarna de går bra. I övrigt har jag tappat 2,7 kg sen i torsdags då jag började med flyt. Känns sjukt bra!

Va ju förresten på inskrivningssamtal igår på sjukhuset. Var egentligen inga konstigheter, gjorde ju det där senast i maj och var samma procedur nu. Får hålla tummarna min operation inte blir uppskjuten på grund av platsbrist eller akuta operationer bara! 

Isabell 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: