2014-02-04
 23:58:39

Väntan

Nu har det varit lite dåligt på bloggandet för min del, har varit så mycket att göra. Fått massa jobb senaste tiden sedan skola på det som jag gärna vill bli klar med nu! Helst igår faktiskt.
 
Har i varje fall hunnit vara på gruppträffen som va i slutet av december, vilket gick bra. Det var ännu en vägning, något jag innan tyckt varit otroligt jobbigt. Men när jag väl skulle väga mig där, i ett rum med 3 stycken personer till som alla hörde min vikt så rörde det mig inte ryggen. Kanske kände mig trygg det är sånt dem får se varje dag? Vi var ett gäng som var på mötet och var egentligen inte så mycket nytt som sades där, kanske lite om riskerna med operationen. Men det var inget som fick med tveka ett dugg, nu har jag bestämt mig! Så nu går jag bara och väntar på att bli kallad för att träffa kirurgen, fick i veckan veta att några som var på samma infoträff har börjat bli kallade och skulle få komma nu i början av februari. Blev ivrig och ringde men dom hade inte satt upp mig på nån tid än, men skulle få komma i slutet av februari - början av mars. Ringde strax efter jul och då sa dom i slutet av mars så antar dom jobbar på och hoppas jag får mitt brev snart!:)
 
Känns som man står på stand by lite nu innan operationen och av all väntan. Är så redo nu, har gått igenom allt säkert 10000 gånger i huvudet och försöker ställa om mig psykiskt så gott det går. Men vill göra detta nu, vill börja mitt nya liv!
 
Isabell



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: