2012-09-01
 02:23:17

Myser i mörkret

Ligger för tillfället nerbäddad i min renbäddade säng under mitt otroligt mysiga duntäcke. Det passar extra bra nu när det börjar lida mot hösten och bli kyligare. Denna fredag har i varje fall helt gått åt till att tvätta, finns roligare saker att göra på fredagar men så fick det bli. Kan vara en fördel ha lite rena kläder till veckan då skolan drar igång igen.

I onsdags fick jag i varje fall träffa mina tjejer och det blev olearys samt filmen cockpit på bio. Väldigt mysig dag måste jag säga, dock mådde inte min laktosmage så bra efter allt gott på olearys. Men det är sånt man får ta, det var helt klart värt det ;)

Apropå hösten så känner jag ett starkt behov av att åka till Ikea och införskaffa lite doftljus och smått och gott som man kan börja använda sig av igen. Sen finns det ju alltid massa roliga saker på Ikea. Jaa blir nog en sväng dit i varje fall. Nu ska jag inte tråka ut er med massa Ikea tjat haha.

Isabell



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: