2013-08-22
 17:39:40

En nystart?

Woop Woop!
Insåg att det tydligen är ett år sedan jag skrev något i den här lilla bloggen. Men har fått lusten börja skriva lite igen, funderade på om jag skulle göra en ny blogg eller behålla den här? Men kanske ska ta och behålla den här, det är ju trots allt lite historia med här.
 
Tro det eller ej så har jag faktiskt tagit högskoleexamen nu i omvårdnad! Har klarat av tre år på högskola/universitet och det är faktiskti något jag är stolt över att ha klarat. Nu går jag vidare i mina studier för att bredda min examen, ska läsa till undersköterska och detta i validerad form. Med andra ord är jag färdig uska runt årsskiftet om jag har flyt. Skulle det ta längre tid så gör det inte mig något, hade räknat med två terminer så ingen stress. Andra dagen har bestått av allmänt prat, bland annat om varför bajs är brunt. Jaa det kan man klura på! Ska under hösten även försöka klämma in en kurs om opiatberoende på halvfart, de ska nog gå. Är nog väldigt nyttigt att ha med sig det.
 
Isabell



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: